середа, 18 березня 2015 р.

Учнівські жарти

    Найтепліші почуття викликають у всіх нас звичайно ж самі смішні анекдоти про школу. Так чи інакше, вони пов'язані з першими враженнями про світ, різних людях, але і звичайно ж зі спогадами про дружбу. Такі анекдоти пронизані дитячою безпосередністю і нестандартними методами рішення вже "дорослих" проблем. Читаючи ці розповіді ми знову і знову повертаємося до вже відомих нам історій. Тим більше актуальною темою стає школа з приходом вересни

Після уроків
— То кого ж сьогодні викликали?
— Тебе, матусю.
— Мамо, мене вже більше не звуть найгіршим учнем.
— Молодець, синку, ти став краще вчитись?
— Ні. До нас прийшов новий хлопчик, який вчиться ще гірше.

Хитрий Івась
— Івасю, ти вже такий великий, а примушуєш малого Петрика нести і твого портфеля.
— Хай вчиться допомагати старшим.

На уроці
Вчитель розказує учням: — Місяць дуже великий. На ньому могли б розміститися мільйони людей.
Малий Петрик зітхнув.
— Чого це ти зітхаєш? — здивувався вчитель.
— А що робитимуть ті бідні люди, коли місяць стане серпиком?

"Спортсмен"
На уроці фізкультури вчителька запитала учня:
— Який вид спорту тобі найбільше подобається?
— Купання, — відповів учень.

Не вгадала
— Васю, — говорила Орися, — чому ти такий замурзаний?.. Я навіть можу вгадати, що ти сьогодні їв на сніданок.
— Угадай.
— Яєчню, от що.
— А от і не вгадала. То я ще вчора яєчнею снідав.
Вчителька:
— Який це час: я вмиваюсь, ти вмиваєшся, він вмивається?
Учень:
— Неділя.
— Піду погуляю! Я вже прочитав усю книжку.
— Так швидко?
— Та в ній майже всі сторінки вирвано!
— Оксано Дмитрівно, ви хотіли бачити моїх батьків? Я їх приніс, — сказав другокласник і поклав на стіл вчительці фотографії своїх батьків.

Усмішки-смішинки
— Тьотю, у вас є таке мило, щоб з нього була біла піна?
— Щось не розумію тебе...
— Я купляв і зелене, і жовте, і рожеве мило, а піна завжди була... чорна.
— Петю, що ти можеш сказати про населення Бразілії?
— Там живуть Пеле, Гаррінча... і взагалі вся футбольна команда...
— Що ж це в тебе знову двійка з англійської?
— Вчителька сказала, що ми з нею розмовляємо різними мовами.
— Ти чому запізнився в школу?
— Я хотів порибалити, а батько не взяв мене.
— Правильно зробив. Він, мабуть, пояснив тобі, чому треба йти до школи, а не рибалити.
— Звичайно. Він сказав, що черв’яків мало, на дві вудочки не вистачить.
— Що ж ти шукаєш Індію в Америці?
— Гм... А я повторюю геніальну помилку Колумба...
— Чому півень на одній нозі стоїть?
— Тому, що коли підніме й другу, то впаде.
— Ти був сьогодні в зубного лікаря?
— Був.
— Ну й що? Зуб більше не болить?
— Не знаю. Лікар залишив його в себе.
— Ти давно граєш у футбола? — запитують у десятилітнього Віті.
А він відказує:
— З дитинства.

Нічому не навчили
Маленький хлопчик вперше пішов до школи.
- Ну, і чому ж тебе, синку, навчили?
- Нічому, – зітхнув першокласник. – Звеліли завтра знову прийти.

ФУТБОЛЬНІ ФАНИ
На уроці математики учителька
пояснює дію ділення. Написала
на дошці "2:2" і питає:
- Діти, хто знає, що це означає?
- Нічия! - вигукують з останніх парт.

Економія
Після закінчення навчального року другокласник Петрик прибіг додому і радісно закричав:
- Тату, мамо, я зробив для вас економію!
- Яку економію?
- Вам не доведеться цього року купувати мені підручники!
- Чому?

- Я залишився ще на рік у другому класі.

Посміхнись
Мама копає грядку для квітів. Неподалік грається Андрійко. Мама каже:
-Сину, допоможи мені. Я й заступ принесу.
Стали копати грядку вдвох: мама швидко і легко, Андрійко – аж сопе, бо заступ не слухається його рук. Копав хлопчик землю, копав, а потім питає:
-Мамо, чому твій заступ гарно копає, а мій – ні? (В.Сенцовський)
Заступ –звужена донизу залізна лопата для земляних робіт.

Рано-вранці у ріці
Сперечались окунці:
-Хто сміливий?
Хто з гачка
миттю зніме черв`ячка?..
За годину наш Денис
Кошик риби гордо ніс… (Г.Сокіл)

Гарна писанка у мене!
Мабуть, кращої й нема.
Мама тільки помагала,
Малювала ж я сама. (К.Перелісна)

Попросив хлопчина неньку:
-Дай мені цукерок жменьку.
-Не візьму я в жоднім разі!
-Це ж чому?-питає ненька.
-Бо у мене менша жменька. (В.Шаройко)

Пилипка бабуся кличе:
-Йди сюди! Умий обличчя!
-А навіщо?-внук озвався.
-Я обличчям ще не грався! (В.Шаройко)

-Хто танцює гарно, дітки?
-Я,-Мишко озвався швидко.
-А найкраще хто співає?
-Я,-він руку підіймає.
-А найбільший хто хвалько?
Діти крикнули:
-Миш-ко! (І.Січовик)

Мама супу із каструлі налила,
Мама ложку вередулі подала.
-Нащо ложка? Забери ти!
Хочу суп з тарілки пити!-
І руками обома він тарілку підніма (Г.Бойко)

Чи ж то сонному до вправ?!
Фіззарядку я проспав.
На географії, в імлі,
Побачив дивний фокус:
На учительськім столі

Роздвоївся глобус!.. (І.Кульська)

Посміхнись

-Андрійку, хто у вашому класі найшвидше бігає?
-Якщо стометрівку, то Сергійко, а якщо в шкільну їдальню, то швидше за всіх я.

Ведмедику-ледащо,
Вліз на пасіку нащо?
-Буду метеликом дзижчати,
Буду мед куштувати.

-Сьогодні водій автобуса дивився на мене так, ніби я їхав без квитка.
-А ти що?
-Дивився на нього так, ніби мав квиток.


Немає коментарів:

Дописати коментар